středa 2. února 2011

Achjo...

Já to věděla.Už tam pětka nebyla.Měla jsem 60,6 a pak se tam dokonce ukázala 60,8.Nojono.Můžu si za to sama.Jsem nenažraný prase.Dneska se musím udržet i kdybych nechtěla jinak tam zítra bude zase 61 a to už bych asi nevydýchala.Ani nebudu uvažovat o tom,že bych to dnes nezvládla spíš naopak přemýšlím o tom,že bych si šla vyjímečně zacvičit.Pořád jen sedím u compu a tak bych to dnes mohla ,,porušit".ale mě se určitě nebude chtít jak se znám.Ještě uvidím.Hlavně ať už nic nesežeru proboha!Večer podám info,jak sem dopadla!:D
Aktualizace: tak jsem to jakš takš zvládla.Měla jsem rizoto s okurkama a jeden bonpar.Na to,jakej sem měla hlad jsem to zvládla dobře.Ale dnes jsem skoro nic nevypila a tak mám stejně zítra z váhy strach:(držte mi palce at tam není víc.

3 komentáře:

  1. Budu držet palce ;) Tos ještě zmákla, rizoto bych si taky dala, neměla jsem ho šíleně dlouho :)
    Tak to ještě není tak strašný, máš to o necelé kilo víc, to může být proto, že tělo zadržuje vodu, nebo jsi ještě nebyla na záchodě.. uvidíš zítra ;) ale lepší je se nestresovat, když je člověk s úsměvem, jde vše líp :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, tak to je tím projímadlem. Po požití se tělo brání zadržování vody ;) zkus zítra vynechat sůl.. Nebude víc, tím stylem, co popisuješ, budeš hubnout.. stačí trocha pohybu :)
    Díky, taky bych se smála, kdybych to četla u někoho jiného :D ale fakt to byl den blbec jak vyšitej. Nejvíc mě stejně naštval ten rozbitej dárek, potřebuju, aby mi do týdne přišel vyreklamovaný, protože tohle příteli nemůžu dát.. snad to klapne.
    Nemám blog ani tak k hubnutí (i když můj ideál je 48kg, to jsem se sebou byla nejspokojenější), ale abych odolala zvracení. Doufám, že když si všechno budu zapisovat, přinutí mě to k tomu, abych se přestala přejídat a zvracet.. vlastně je to zápas s bulimií :) Ty máš nějaké vysněné číslo? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi ještě v pondělí nechtělo cvičit .. Jenže jinak zhubnout asi nejde. Tak sem se do toho prostě pustila a teď bych mohla cvičit cely odpoledne :D

    OdpovědětVymazat

 

Distributed by eBlog Templates