sobota 5. února 2011

Trošku slávy:)










1 komentář:

  1. hojda, to je fakt, když jdu pařit, tak mám vždycky o kilo méně :) to bude tím alkoholem :D nebo spánkem u přítele.. doma většinou nemá nic pořádnýho k jídlu.. :D
    já včerejšek totálně podělala.. zase jsem zvracela, takže jsem zhnusená... byla jsem u táty, pohádali jsme se.. a on pak jel do práce.. měla jsem tam 3 hoďky pro sebe a tak jsem prostě jedla a zvracela.. paráda :( ale pořád je skore lepší, než minulý týden.. to jsem zvracela denně.. no, uvidíme.
    Zeleninu miluju, denně musím kopec sníst.. :) dlouho jsem se snažila o vitariánství (jíš jen zeleninu, ovoce a oříšky - vše čerstvé, tepelně nespracované), ale rodiče to už nezkousli.. stačí vegetariánství :D
    tak pěkný víkend ;)

    OdpovědětVymazat

 

Distributed by eBlog Templates