čtvrtek 10. února 2011

Stay strong!

Teda lidi.Teď jsem měla fakt krizovku.Nudila jsem se a chtěla jsem si pustit film.A to vždycky znamená něco k jídlu.Ale to byla zrovna doba,kdy nic sníst nesmím a na stole ležely ty výborný bebečka (takové to velké balení-kostky).Měla jsem v jednu chvíli fakt neodolatelnou chuť a už jsem se blížila ke stolu.A v hlavě mi nastal zmatek.Jedna část mi říkala: dej si,jen si dej,do večera už nic nesníš.Pochutnáš si a bude ti dobře.Druhá část říkala:nic nejez!chceš tam mít zítra zase 59 ne??A moc dobře víš,že když si teď něco dáš,stejně ještě něco večer sníš.

Nakonec jsem odolala a udělala si kafe:).A k tomu jsem se rozhodla,že si půjdu poprvé zacvičit.Tak jsem se objednala na dnešek na zumbu.Jsem dobrá!:D

 Aktualizace: hm.tak silná jsem vydržela být jenom chvilku.Večeře stála za to:bageta,čokoládová rýže,povidlová buchta:(

3 komentáře:

  1. Mňam, čoko rýže... :-(
    Taky se ráno pro něco nadchnu a během dne to nakonec skončí jinak. :-D Já miluju ty mléčné BeBe placičky... ♥
    Gratuluji ke známosti! Na některé takové známosti se vyplatí jít pomalu a na tu pusu si počkat. Držím palce. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta večeře vůbec není tak šílená :) Hlavní, žes odolala v tu chvíli, mohlo to dopadnout ještě hůř ;) Bebečka miluju, mám občas problém nesníst jich moc najednou :)
    maturák mi jinak dopadl naprosto dokonale!!! :)
    Pěknou zumbu.. kdy na ní jdeš?

    OdpovědětVymazat

 

Distributed by eBlog Templates