úterý 1. února 2011

Konečně hotovo

Konečně jsem si udělala blog podle svých představ.Ale že mi to zabralo pár dní:D.Ale je to přesně akorát.Dnes sem měla totiž na váze po 6 letech čísílko,které začíná pětkou!!!A sice 59,9kg.Jsem nejšťastnější člověk na světě:).Chápete jakej je to úspěch?Už se o to snažím 4 roky a až teď se mi to podařilo.A víte co?Teď jsem ještě víc odhodlaná zhubnout!A taky že se dneska krásně držím:).A navíc teď musím,protože jsem si koupila nádherný plesovky ale jsou mi těsné a když přiberu tak se do nich nevlezu a naopak,když ještě zhubnu tak se v nich budu cítit naprosto princeznovsky:)
Tak mi držte palec,aby zítra pořád ta pětka na váze byla:D.Ale já se dneska udržím,za to to stojí:)no ne??


.Aktualizace 19:45 - tak sem to nakonec nevydržela.Mamka koupila čerstvý křupavý rohlíky a tak jsem snědla dva a k tomu šmakouna.Ten je sice zdravej,no ale ...achjo.A málem bych zapomněla, k tomu ještě 5 bonparů:(. Teď do sebe liju spoustu vody,abych zítra z té váhy nedostala infarkt.Sice tam už pětka určitě nebude,ale kdyby tam bylo víc jak 60,5 tak asi umřu:/

3 komentáře:

  1. Ahojda, jasně, ráda spřátelím :) Maturita je šílená, všichni s ní strašej a ředitel náš ročník upřímně nenávidí, prý kazíme dobrou pověst našeho prestižního gymplu :D Spíš mám obavy z toho, abych se dostala na nějakou vysokou.. no, uvidíme :)
    A jaký sis koupila šatičky? Já mám takový olivově zelený, hodně na tělo, od kolen se rozšiřujou a jsou pošitý korálkama.. prostě boží, jsem z nich nadšená :D

    OdpovědětVymazat
  2. P.S. z těch rohlíků si nic nedělej, zítra to zlepšíš ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ahaaa, takže to je jen jejich taktika, jak nás ještě víc vystresovat před maturitou, už je to jasný :D umim si je představit, musí být krásný ;) taky pak dej vědět, jak dopadl ples..
    třeba sis nic nezkazila.. píšeš, že ses celý den držela.. tak to bude určitě v pohodě ;)
    no nic, padám se ještě naučit maturitní otázky na čj.. tak se měj hezky ;)

    OdpovědětVymazat

 

Distributed by eBlog Templates