středa 9. února 2011

Jednou si dole jednou nahoře...

Fakt!:)Dnes se pořád usmívám.Asi vypadám jak debil:D
Včera jsem měla totiž úžasný rande s ještě úžasnějším klukem a dnes jsem měla na váze zase 59,6kg. Může být něco lepšího?Koupila jsem si svůj oblíbenej časopis a za chvilku se s ním zavrtám pod peřinu a budu baštit bebečka:)

5 komentářů:

  1. Ahojda, díky za vzkaz, jdeme právě slavit, dám vědět.. ale asi až po plese, zítra to bude jeden velkej kolotoč :)
    U mě je problém, že když se najím víc, tak mám tendence se prostě přejídat. Když se najím jen malinko, nebolí mě žaludek, nemám v něm žádné cihly a končim v pohodě.. dneska se mi to zase potvrdilo.. musim nejdřív nějak přemoci tu tendenci zvracet, pak nebudu porce tolik řešit..
    Tak si užij časák (jaký si kupuješ? :)) a dám určitě vědět..

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, půl hodiny se mi ukazuje, že mám komentář, ale byl neveřejný, jaks to udělala? :-D
    Jídelníček mám otřesný, nemohla jsem své rozjařené chutě udržet na uzdě. Máš krásnou váhu, koukám, že jsi taky prcek, ale musíš vypadat skvěle, už chci mít aspoň o pět kilo méně. Jak ses k tomu dopracovala? :-)
    No mamina na časopis nečekaně zapomněla. Podruhé... :-D
    Prolezu tvůj blog a přidám si tě. ;-)
    Karpathia
    www.karpathia.blog.cz
    (Jsem na Googlu pod tímhle nickem :-D)

    OdpovědětVymazat
  3. Nic se neděje, hlavně když pochopím smysl věty. :-D
    Kolik ti je vůbec let, že víš, kolik jsi vážila před nějakými šesti lety? (Hm, já tenkrát, to mi bylo 13-14, měla kolem 59, moc dobře si pamatuju, jak jsem si jeden letní den řekla, že nemám víc než 60, že si můžu dát pizzu. :-D Zvláštní co si člověk dokáže pamatovat...)
    Karpathia

    OdpovědětVymazat
  4. Áhaha, mám své jméno. :-D Nikdy nepřestanu objevovat zázraky techniky... :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky 19. ;-) To jsme na tom stejně, akorát já mám teď o deset kilo více. :-D

    OdpovědětVymazat

 

Distributed by eBlog Templates